22 100 64 46 / 501 93 22 22 wirtualnebiuro@servicescenter.pl

FAQ

1. Wirtualne biuro, co to jest?
Wirtualne biuro to usługa dzięki której możesz zarejestrować swoją firmę, prowadzić obsługę administracyjną firmy, bez konieczności ponoszenia horrendalnych kosztów. Oprócz optymalizacji kosztów, jest to duża wygoda. Nasze biuro wirtualne Services Center oferuje: adres do rejestracji firmy, adres korespondencyjny, reprezentacyjny adres w centrum miasta, szereg dodatkowych usług takich jak: nielimitowane skanowanie korespondencji, przypisanie numeru stacjonarnego, możliwość korzystania z salek konferencyjnych.

2. Jak można skorzystać z usług wirtualnego biura Services Center?
Wystarczy podpisać jedną umowę – umowę najmu. Możesz to zrobić osobiście w naszym biurze, i zajmuje to ok 15-20 minut lub korespondencyjnie (prosimy wówczas o przesłanie danych niezbędnych do podpisania umowy, a oryginał umowy dla Ciebie przesyłamy pocztą na nasz koszt).

3. Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?
Do zawarcia umowy potrzebne będzie wypełnienie krótkiego kwestionariusza, w którym zawarte są dane firmy oraz dane reprezentanta, który będzie podpisywał umowę (dowód osobisty/ paszport). Dla spółek w organizacji poprosimy o przedłożenie umowy spółki (z systemu S24 lub w formie aktu notarialnego).

4. W jakim terminie powinna być podpisana umowa?
Umowę należy podpisać najpóźniej w dniu rejestracji firmy pod naszym adresem. Jednakże mamy na uwadze fakt, że podczas organizowania pracy własnej firmy taki nieprzekraczalny termin mógłby być dla Ciebie niekomfortowy. Dlatego dajemy Państwu możliwość dopełnienia formalności w ciągu 7 dni od rejestracji. Warunkiem jest wcześniejsze zgłoszenie emialowe chęci użycia naszego adresu.

5. Czy odbieracie listy polecone?
Odbieramy od listonoszy i kurierów przesyłki jako osoby zastane w siedzibie firmy. Listy polecone odbieramy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

6. Czy otwieracie listy?
Jeżeli Klient życzy sobie, abyśmy skanowali całą korespondencję, jak najbardziej będziemy to robić. Skanujemy bez limitu i dodatkowych opłat. Zdarza się jednak, że nie jesteśmy w stanie zeskanować dokumentów zszytych bądź sklejonych tj. aktów notarialnych, tłumaczeń, czasopism, formatów większych niż A4, folderów reklamowych itp. Jedyne dokumenty jakich nie skanujemy to karty, w tym płatnicze, paczek oraz zwrotów (listów, które zostały wysłane i wróciły do nadawcy-czyli na nasz adres). W każdej z takich sytuacji służymy informacją i pomocą, więc można swobodnie zasięgnąć u nas dodatkowych informacji o swojej przesyłce.

7. Kiedy otrzymuję informacje o odebranej korespondencji?
Informacja o przesyłce jest przekazywana niezwłocznie po jej otrzymaniu.

8. Czego dowie się osoba szukająca mojej firmy?
W takich sytuacjach udzielamy informacji, o możliwości pozostawienia korespondencji do Klienta firmy lub kontaktu do siebie. Jeżeli przybyłe osoby będą o Państwa firmę dopytywać, lub też wyrażą rozczarowanie nie zastaniem danej firmy na miejscu, wytłumaczymy, uspokoimy i poinstruujemy, że należy się z twoją firmą kontaktować telefonicznie, mailowo lub listownie.

Nasza usługa to coś więcej niż wirtualne biuro. To współpraca z ludźmi kreatywnymi, pomysłowymi, przedsiębiorczymi, posiadającymi wizję oraz pasję do rozwoju biznesu. Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego wybierając nas masz gwarancję pomocy.

Masz pytania ? Zadzwoń !
22 100 64 46 / 501 93 22 22